pátek 18. dubna 2014

                                                  Ahoj     :-)              


Ahoj všichni. Vítám vás na mém blogu. Asi podle názvu už jste si všimli že tohle bude blog o kosmetice a všeho kolem toho. A nejen o kosmetice.Ale hlavně doufám že se na tento blog budete rádi vracet. A jako první článek pro vás udělám kdo vlastně jsem. Něco o mně. Neboli 20 faktů o mě. Tak jdeme na to :-).

1. Jsem Áďa.
2. Moje oblíbené barvy jsou fialová. Spíš levandulová. A tyrkysová.
3. Zajímám se o kosmetiku.
4. Jsem úchyl na věci na pusu.A taky na laky na nechty.
5. Mám mladší sestru.
6. Nemám ani jednoho dědu.
7. Mám morče .
8. Jsem hrozně upovídaná.
9. Mám pokoj dohromady s mladší sestrou.
10. Moje oblíbené období je léto.
11. Narozeniny mám v září
12. Mé oblíbené číslo je 9.
13. Chodím do LDO (literárně dramatický obor) a hrozně mě to tam baví.
14. Hraji na klavír.
15. Mám zakrslého králíka Dárečka.
16. Moje nejoblíbenější květina je růže.
17. Chrozně ráda píšu. Ať je to cokoliv.
18. Nebaví mě mytí nádobí
19. Mám hrozně fajn kamarády. (určitě někdy bude best friend tag.)
20. Budu hrozně ráda když mě budete sledovat.



Takže doufám že se vám to líbilo a ahoj u dalšího článku.



Žádné komentáře:

Okomentovat