sobota 26. dubna 2014

                                                      Moje lesky na rty

 Ahoj. Tohle bude článek o mých lescích na rty. Lesky na rty skladuji v takovém polystyrénovém   kelímku.
A dole mám vatu aby mně tam nezapadly. A jdeme na to :-) .
Mám pět lesků na rty. První co tady vytáhnu je neznačkový lesk v odstínu 17.  Je to můj jediný a nejmenší lesk. A voní jako nějaké tropické ovoce. U ostatních asi budou fotky z internetu ale tenhle na internetu není.
Další co tady mám je od AVONU ultra colour rich brilliance odstín pink icicle. Je se třpytkami a voní jako čerstvé ovoce.

Další lesk nevím od jaké je značky a  odstín tady není napsaný. Je to bezbarvý lesk se třpytkami. A voní jako nějaké citrusy. Opravdu tenhle mám hodně ráda. 
 Další lesk je bezbarvý s takovými maličkými třpytkami od značky oriflame. A v poslední době jsem si ho opravdu hodně oblíbila. A nějak zvláštně nevoní.

A poslední lesk na rty je od značky essence XXXL shine iggloss. Je to super růžový lesk . A voní jako nějaké sladké ovoce. A je se třpytkami. 


Doufám že se vám tento článek líbil a hezkou sobotu :-).







  



                  

Žádné komentáře:

Okomentovat