sobota 3. května 2014

                                                    Ham ham tag

                         Ahoj. Tohle bude další tag. Něco jako tag o jídle. A jdeme na to. 
1)Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Tak já má ráda všechny jídla. Ale nejraději mám asi snídani nebo oběd. 
2) Kolikrát denně jíš?
Já denně jím asi tak pětkrát.
3) Nejoblíbenější jídlo

Já mám hodně ráda pizzu. A svíčkovou nebo různé saláty.
4) Nejméně oblíbené jídlo

Zní to asi divně ale špagety. Jako můžu si je dát ale zrovna moc je nemusím. 
5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Ano. Právě po špagetách. Asi ve třech letech.
6) Nejoblíbenější sladkost

Asi čokoláda.Já jsem veliký milovník čokolády. 
7) Oblíbená příchuť zmrzliny
Já jich mám hodně ale asi buď meruňka nebo jahoda,pistácie,jogurt. 
8) Maso - nejoblíbenější způsob přípravy

Já mám ráda všechny způsoby. Takže mně to je jedno.
9) Nejoblíbenější teplý nápoj
Čaj. Mám hodně ráda čaje. Hlavně černý,zelený a mátový. A občas hlavně v zimě jsi koupím horkou čokoládu.
10) Nejoblíbenější ovoce a zelenina

Tak to ovoce asi jahody,ostružiny,borůvky a meloun. A ze zeleniny okurky,ředkvičky a papriky.
11) Držíš dietu?

Ne nedržím. 
12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Ne, nemám.
13) Jíte doma společně?

Tak o víkendech ty obědy,snídaně,večeře. A ve všední dny občas večeře.
14) Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky

Tak od babičky různě buchty. A taky rajskou. A od mamky tortily. A svíčkovou. 
15) Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně

Já mám ráda Českou a Italskou.
16) Co bys nikdy neochutnala?

Já bych nikdy neochutnala chobotnici. A mořské plody nebo brouky,hlemýždě,slimáky,hady.
17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
Asi takové čerstvé ovoce které prodávali na trhu v Chorvatsku. Ale nevím jak se jmenuje.
18) Máš ráda českou kuchyni? Co nejvíce?

Já mám ráda Českou kuchyni. A jak jsem říkala svíčkovou.
19) Vaříš často a ráda? Co je tvůj "majstrštyk"?

Já nevařím často, ale ráda. Asi nejvíce umím péct různé buchty. A taky umím )všichni říkají že dobře) piškotové dorty.
20) Kdybys po zbytek života mohl jíst jen jednu věc, co by to bylo?

Tak asi nic. Všechno se přejí.


Doufám že se vám tento tag líbil a ahoj u dalšího článku :-) .


Žádné komentáře:

Okomentovat