čtvrtek 15. května 2014

                                              RIP PRODUKTY

Ahoj. Tohle budou moje 1 RIP PRODUKTY. Snad se vám bude líbit a jdeme na to. Mám to v takívý hle dárkový taštičce.             


Jako první tady vytáhnu tamponky od ebelinu. A škoda že došli. Byli úžasný. A jsou z DM. Takže jestli hledáte tamponky tak si je určitě kupte.

Tenhle šanpón na vlasy už si nikdy nekoupím. Mně nevihovoval. Možná vám bude. Ale já mám vlasy kterým  nevyhovuje každý šampon. Jo a jmenuje se PRINZESSIN Sternenzauber. A je to z DM. A voní, mně spíš smrdí.

 Jako další je tu balzám od Baolishi. Byl hroznej. Jediná dobrá vec co na něm byla je to že krásně voní.
jinak hrozně moc barví. A když ho nanesete na ty rty, tak potom vůbec nejde dolů. Musela jsem ho vydolovat. Takže já ho rozhodně nedoporučuji. 

Jako další je tu zase balzám HELLO KITTY. To samé jako u předchozího. Je příšernej. Copak barva,vůně je výborná ale na pude hrozně štípe. Ani sem ho nedopotřebovala. A byl u ňáky hračky hello kytti. Dostala jsem ji když mně bylo tak 9. Ale mně šlo o tu kočku. Tak jsem ten balzám někam dala. Pak sem ho našla a jen jsem ho vyzkoušela tak začal hrozně štípat. 

A jako další je tu sprchový gel  od YVES ROCHER. Byl úžasný.Opravdu senzační. Škoda že mi došel. Byla to vůně levandule. Opravdu su ho nemůžu vynachválit. 

Jako další je tu ten malý sprchový gel na tělo od BALEY. Určitě ho všichni známe. Abyl opravdu úžasný. Je z DM. A až zajdu do DM a budou je tam mýt tak si ho zase koupím. A je to limetka. 

Jako další je tu úplně stejný sprchový gel jako ten předchozí. Ale je to jahoda. A je taky úplně úžasný.

Jako další je to zase sprchový gel od BALEY. Tentokrát je to levandulový. Ale je to z enné odice než tamty dva.
 A jako poslední je tu balzám na vlasy od Karla Hádka. Já mám hodně citlivou kůži pod vlasy a tak si ji mažu, když mně svrbí. A je úžasný. A mám ješte jeden do zásoby. Já byh to bez něj nevidržela. 

A tady máte krátký sestřih všech věcí.

Doufám že se vám článek líbil a ahoj. 







Žádné komentáře:

Okomentovat