sobota 3. ledna 2015

Co vás čeká a nemine?
Ahoooj. Tohle bude článek o tom co určitě bude na tomto blogu. Upřímně se strašně těším na léto. 

Na to léto mám tolik nápadů. V létě celkově hoooodně outfitů. Taky bude get ready with me ke konci školního roku. V létě tu budete mít hodně fotek, jelikož jedeme na dovolenou do zahraničí. Ale léto je ještě daleko. A co vás čeká v nejbližší době? Samozřejmě budou R.I.P produkty. Chtěla bych začít dělat moji oblíbení. Bylo by to něco, jako dělá spousty beauty blogerek oblíbence za kosmetiku, tak já bych měla to samé ale byli by to oblíbenci z oblečení. U nikoho jsem toto ještě neviděla. A jinak to oblíbení není překlep. Budou se tak jmenovat aby to bylo aspoň trošilininku originální. Bude pokračovat povídání s Aduš. Akorát se to přejmenuje na povídání s Amor. Potom bych chtěla udělat. Čekají vás nějaké tagy. U těch jsem si všimla že je velký počet čtenářů, kteří to mají rádi. Osobně mám velice ráda tagy. Čekají vás nějaké edice. Chystám se na BACK TO SCHOOL edici. Potom na HALOWEN edici. A samozřejmě ke konci roku CHRISTMAS edici. No a proto že tento blog je taky o tom jak si vyzdobit pokoj, bude tady taky pár tipů. A vždy to bude zaměřené na to období co v tu chvíli bude. A hodně dotazovaná otázka. Bude room tour? Nebo jak skladuji svoji kosmetiku. Room tour bude. Ale až za rok. A proč? Za rok na jaře nebo v zimě tohoto roku, se mi začne předělávat pokoj. Takže proto bude až za takle dlouho. A jak skladuji kosmetiku? Nevím,nevím. Zatím ne. A jestli ano tak taky až za rok, protože jak říkám bude se předělávat pokoj. Tak to by bylo všechno. Snad vás tento článek moooc neznudil, ale pořát se mně na to ptáte. A jestli jste to dočetli až sem tak vám gratuluji. Tak jo. Já se na vás budu těšit u dálšího článku a ahoj. J  

Žádné komentáře:

Okomentovat