středa 28. ledna 2015

 Tag this or that - Tag tohle nebo tamto

Make-up
1. Tvářenka, nebo bronzer?
Já mám moc ráda obojí. Tvářenka dodá zdravíčko, a bronzer zeštíhluje. Já to dám tak paletka tvářenky s bronzerem. Dva v jednom :-)
2. Lesk na rty, nebo rtěnka?
Lesk na rty. Mám i lesky které nelepí. Ale občas si vezmu rtěnku. Ale nejradši mám balzámy.
3. Oční linky, nebo řasenka? 
Řasenka
4. Korektor, nebo rozjasňovač? 
Rozjasňovač.

Nehty
1. Gelové, nebo přírodní?
Přírodní.
2. Dlouhé, nebo krátké? 
Dlouhé
3. Světlý, nebo tmavý lak?
Spíš světlý.
4. Matný, nebo lesklý?
Lesklý.

Tělo
1. Parfém, nebo tělový sprej?
Parfém.
2. Mléko, nebo tělové máslo?
Mléko.
3. Sprchový gel, nebo mýdlo? 
Sprchááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááč.

Vlasy
1. Dlouhé, nebo krátké? 
Dlouhé.
2. Lak na vlasy, nebo gel? 
Lak.
3. Světlé, nebo tmavé?
Světlé.

Móda
1. Dlouhý, nebo krátký rukáv?
Krátký
2. Šaty, nebo sukně? 
Šaty
3. Vysoký, nebo nízky podpatek? 
Nízký.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat