sobota 14. března 2015

RIP produkty 1 část

Ahoooooj. Dneska ti máme RIP produkty.  Zase se naplnila moje Sephora taštička. A jdeme na to.

První jdou na řadu odličovací ubrousky od ISEREE. Jsou z Lidlu.  Jsou to ty modré. Teď momentálně používám ty růžové. Ale to si přečtete v jiném článku. Každopádně tyhle byly super. Trošku štípali v očích. Ale to ty růžové nedělají. Nevím čím to je. Stojí okolo 30 Kč. A myslím si že to tu cenu byly super. A bylo jich tam 25 kusů. A odlíčily a zároveň vyčistily tu pleť. Což si myslím že je super.

Jako druhý jde na řadu odlakovač na nehty. Je od Cienu. A je také z Lidlu. Byl bez acetonu. Což si myslím že je super. Ale moc neodlakovával. A rozbila se mi u něj ta pumpička. A třpitkaté laky neodlakoval už vůbec. Nevím. Já už si ho osobně nekoupím. Taky stál okola 30 Kč. Takže to nebyla velká investice. Aspoň jsem se ponaučila že tenhle odlokovač prostě NE. Bylo ho tam 200 ml.




Koukám že tyto RIP produkty budu muset rozdělit na  dvě části. Příští měsíc nebo za dva měsíce bude druhá část.
Jako 3 si vezmu micelární vodu od Balea. Je z DM. A byla super. Stála něco okolo 35 Kč. A za tu cenu byla opravdu super. Já ám problematickou pleť. Takže mi na ni jen tak něco nepomůže. Tahle micelární voda hezky hydratovala. Opravdu  moc doporučuji. A bylo ji tam 200 ml. 

Tak to by byl konec celé první části. u dalšího článku papá. 



Žádné komentáře:

Okomentovat