neděle 30. srpna 2015

BACK TO SCHOOL: STUDY TIPS 1

Tak, dneska vám povím mé  tipy na učení :) .


Ahoooj. Je tu první článek z BACK TO SCHOOL edice.

1. A co elektronika?

Všichni do vás melou ať si vypnete elektroniku. Já to do vás mlít nebudu. 

Proč?

Já si elektroniku nechávám tak jak je.  Často se mi třeba stane že někdo napíše na naší třídní konverzaci. To je takový mezi tip.

FB KONVERZACE- STRÁNKA TŘÍDY

Když nevím z čeho píšeme test, z čeho máme dů. A když jsem třeba nemocná.

Pokračujeme....

Každý to  má jinak. Já i třeba na spotify vyhledám písničky studing. A je to. Nebonějaký seriál, a díl který už znám.

KOUKÁM ŽE ČLÁNEK UŠ JE SÁM O SOBĚ DLOUHÝ. ZA NĚJAKÝ DNY VYJDE STUDY TIPS 2 


2 komentáře:

  1. Ahoj, zajimavy clanek, tyhle back to school clanky jsou super :). Mas hezke pozadi. Patricie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Já mám také velice ráda tyhle back to school články. Aduš

      Vymazat