úterý 22. dubna 2014

                                                              

Spring has sprung-Tag

1. Jaké jarní trendy se ti líbí?
Tak mně se líbí ty květované čelenky nebo cokoliv se vzorem kytek.
2.Jaké oblečení nejraději nosíš?
Nejraději nosím fialovou tuniku nebo libovolný šátek.
 3. Co děláš během jarních prázdnin?
Tak jarní prázdniny už byly ale řeknu vám co jsem dělala. Chodila jsem s kamarádkami ven , odpočívala od školy.
  4. Je teplo nebo zima tam kde ty žiješ?
Tady je teď něco mezi. Ráno je zima. Odpoledne svítí sluníčko ale je trošku zima. Takže ven můžeš jít v mikině.
5. Jaké jsou tvoje oblíbené jarní barvy na rty?
Já na jaře nosím lesky ne moc balzámy. Můj oblíbený jarní lesk je od oriflame z kolekce BEAUTY a jeho název je gloss booster. A balzám i když ty moc nenosím je Dr Balm od miss sporty a mám ho v odstínu 02.
6. Jaký je tvůj jarní oblíbený lak na nechty?
Tak já jsem si oblíbila dva laky. Jeden je od TMT a je to bezbarvý lak. Je fakt super třeba i do školy.
A druhý lak je od oriflame z kolekce SWEDEN a je to barva levandule a krásně se hodí k té tunice.
7. Oblíbené jarní barvy?
Moje oblíbené jarní barvy jsou levandulová až fialová, růžová, a takové ty svítivé barvy. 
8. Oblíbený nápoj starbax na jaře?
Žádný
9. Přidáš svojí oblíbenou jarní barvu na jaře?
Asi ne.
10. Na co se těšíš na jaře?
Až bude teplo. Jinak nic zajímavého už mě asi nečeká.


Doufám že se vám tento tag líbil a ahoj u dalšího článku. :-)


   


Žádné komentáře:

Okomentovat