pondělí 21. dubna 2014

                                               Velikonoční pondělí

Ahoj. Tohle bude článek Velikonoční pondělí. Před jednou a půl hodinou skončilo koledování.
 Jak jste si ho užili? Já  jsem si ho užila. Akorát mě nebavilo čekat na koledníky. Ale co. Aspoň jsem nelítala v té zimě. Byli u nás kluci ze třídy. I když jsem nekoledovala taky jsem něco dostala. Odpoledne asi půjdeme opékat buřty. Už se tam těším. A moc bych vám chtěla poděkovat za to že už 27 (když jsem ten článek psala) lidí zhlédlo tento blog. Moc bych vám chtěla poděkovat. Dokonce už na tomto blogu bylo i pár lidí ze Spojených států a z Německa. Moc vám všem děkuji za to že jste tento blog zhlédli. Samozřejmě tu je nejvíce lidí z ČR. A moc si vás všech co chodíte na tento blog vážím. Tak ahoj u dalšího článku :-).

                       

Žádné komentáře:

Okomentovat