úterý 28. října 2014


MILUJU PODZIM -TAG

1) Oblíbená podzimní rtěnka/produkt na rty?
 U mě určitě BABYLIPSY. Průhledný a peach kiss. Mám je hodně ráda.

2) Oblíbený podzimní lak na nehty?
Já nemám oblíbený lak na nechty. Já je tak střídám.


3) Oblíbený podzimní nápoj?
Určitě čaje, a nejradši mám zelený a černý. A určitě BABLOGY a BABLTEA. A obyčejná voda.
4) Oblíbená svíčka/oleje?
Mám hodně ráda svíčky z IKEA. A to čajové, i ty normální.
5) Oblíbený podzimní šátek a doplňky?
Mám hodně ráda ty kruhové šátky a šály. A doplněk řetízky, a náušnice.

6) Oblíbená paletka na podzimní líčení?
Já si nedávám stíny, ale když už tak hnědej stín do koutku oka. 
7) Oblíbený podzimní film?
Asi žádný.
8) Jakou věc na podzim miluješ?
Svetry a mikiny. To jsou moje velký lásky. Deštníky. Miluju když jsem zalezá doma a prší. Jo jsem asi divná , ale jsem strašně ráda když prší.


Žádné komentáře:

Okomentovat