středa 15. října 2014


RIP PRODUKTY#2

Ahoj. Po asi zhruba 5 měsících jsem tu s dalšími RIP produkty. Už to nebudu okecávat a jdeme na to!!!

První tu jsou odličovací ubrousky od ebelin. Jsou z DM a byly suprový, Sice moc hezky nevoněly , ale krásně odlíčili. Opravdu. Ale potom jsem měla to oko červený, a potom ty oči štípali. Nekoupila bych si je znova, ale nebyl to úplnej propadák. Takže nemůžu říct že bych je extra doporučila, ale zase bych neřekla že jsou fakt hrozný. Takže jsou něco mezi.

A aby těch ubrousků nebylo málo tak tu mám ještě ubrousky od oriflame. Vov!!!To byla bomba. Můžu na 100 procent doporučit. Neštípali, krásně voněli a odlíčily. 
Byly prostě super.

Potom je tu lak od BALEA a ten byl skvělej. A taky jsem si ho koupila znova. Je suprovej a doporučuji!!!

Potom jsou tu 3 krémy na ruce. 
1 je od oriflame a byl úžasnej. Krásně voněl, a ty ruce promastil. Prostě doporučuji!!!
Další je taky od oriflame a opět voněl krásně, krásně promastil. Doporučuji!!!
A poslední je indulona. Myslím že je to lekendární krém na ruce. To samý jako s těma předchozíma.
Je super, a doporučuji!!

Potom je tu zázračný kelímek od oriflame. Supééééééééér. Doporučuji.

Je tu balzám od astrid. Hodila jsem ho do kabelky nebo do tašky a bylo to. Byl super a rozhodně doporučuji!!!!

Je tu pěnové mýdlo od BALEA. Jenom škoda že z limitované edice. Měla jsem ho moooooooc ráda.

A poslední jsou tu támpónky od ISEREE. Byly úžasný.




Ask: ask.fm/Adis002youtube
Twitr: https://twitter.com/adush15
email: AdelBeautysvet@centrum.cz 






Žádné komentáře:

Okomentovat