neděle 12. října 2014

POVÍDÁNÍ S ADUŠ  # 1

Ahooooooooj. Tohle bude článek ve kterém bych vám chtěla mooooc poděkovat za 400 a více zobrazení stránky a tři sledovatele. Jen tak pro info povídání s Aduš # bude vždy informační článek. O tom co je nového, různé poděkování a tak :-). A ty sledovatelky jsou mé hoooooooooooodně oblíbené youtuberky. 
Když jsem to viděla nemohla jsem tomu uvěřit!!!! A furt tomu nemůžu uvěřit. Jenom díky vám jsem toho to dosáhla. Mooooooooooc vám za to děkuji. Mám vás strašně ráda. Vlastně kdyby vy jste tady nebyly , tak už by možná tenhle blog neexistoval.   Moc vám za to děkuji. Chystám se udělat nějaký speciál.  Asi jak skladuji kosmetiku.A mimochodem pod článkem bude takový rámeček kterému budeme říkat BLOGPOST. Bude tam vždy můj email, kde můžete psát dotazy a otázky. Jo a když mě budete chtít poslat dopis napište si o můj osobní facebook. Tam mi napište do zpráv a já vám tu adresu dám. Ale musí tam být vaše opravdové fotky. Bude tam také ask, na který mi můžete psát otázky a bych mohla udělat něco jako ASKADEL. Ale jinak by se to jmenovalo , aby to nebylo kopírování. A taky tam vždy bude můj TWITER. Už u tohodle článku to bude.Pořídila jsem si sešit určený na blog.  Do toho si píšu co bude, co musím ohledně blogu zařídit.Teď pro vás chystám jeden tuturiál na HALOWEN makeup. Tak jo. Tenhle článek byl delší.



Ask: ask.fm/Adis002youtube
Twitr: https://twitter.com/adush15
email: AdelBeautysvet@centrum.cz 


Žádné komentáře:

Okomentovat