středa 26. listopadu 2014

4 divné fakty na Vánoce

Ahoj. Dneska to bude takový neobvyklí článek. A to bude 4 divné fakty na Vánoce. 
Budu vám tady vlastně říkat co na mně je divného na Vánoce, a nebo co si myslím že
že je divného na Vánocích. A jdeme na to

1. Všichni jsou ve stresu.
                                           Ale to fakt nechápu. Proč jsou sakra všichni ve stresu? Vždyť Vánoce jsou
                                           svátky pohody a míru. To prostě nechápu.

2.Pouštím si koledu už v Říjnu!!!!!!   
                                                                Já jsem hoooodně velkej blázen do Vánoc. Koledy už si 
                                                                pouštím už v Říjnu. Vím, je to hooodně divný.

3. Jsem blázen do balení Vánočních dárků.
                                                                          S jedním dárkem se dovedu plácat i půl hodiny!!!
                                                                          A balící papíry? Dovedu prolítat několik obchodů  
                                                                          abych našla třeba 4 dokonalé papíry, které jsou                                                                                       nádherné. Jo, a mymochodem latos jsem našla fakt 
                                                                          krásné.

4. V obchodech jsou Vánoční kalendáře už od Října.
                                                                                         To fakt nechápu. Jako já si pouštím koledy 
                                                                                          už  Října (to uznávám) ale prostě mi to
                                                                                          příjde takové pomotané.

                         
               




Ask: ask.fm/Adis002youtube
Twitr: https://twitter.com/adush15
email: AdelBeautysvet@centrum.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat