pátek 28. listopadu 2014

Christmas tag

1. Když se začnete těšit na  Vánoce?
Já jsem strašný nadšenec do Vánoc. Odpočítávám dny už v říjnu. Ale v listopadu začnu nakupovat Vánoční dárky. Ale pokoj si zdobím až první adventní neděli. Ale předtím shromažďuji do krabice dekorace a až v tu neděli začnu zdobit.
2. Ještě stále máte adventní kalendáře? 
Ano. A mně vždy vydrží až do 24.prosince
3. Jaké jsou vaše oblíbené Vánoční Filmy?
Asi taková klasika. Sám doma,popelka,Dařbuján a Pandrhola,atd......
Takové ty klasické. A to co 24.12. dávají v TV.
4. Máte nějaké vtipné Vánoční vzpomínky?
Já si na žádnou nevzpomínám. Jo vlastně jo. My vždycky chodíme večer na procházku než se navečeříme a rozdáme dárky. A takhle jsme jednou šli vedle jednoho domu. A najednou se z okna toho domu  ozvalo: ´´ Pojďte na večeři ,, A teď tam zaznělo nějaký jméno. A my sel lekly že volá na nás :-)
5.Jak vypadá tvůj  typický Štědrý Den?
Ráno vztanu, kokám se na pohádky. Jdeme pro Betlémské světlo. Na obědváme se , koukáme na pohádky. Potom jdeme na večeři, ke stromečku. Ale uvidíte 25 nebo 26 vlogy z vánoc takže to uvidíte.
6. Co jíte na Vánoce k večeři?
Taková klasika. Kapr, bramborový salát. Rybí polívka. A pro ty co nechtějí rybu tak bílou klobásu.
7. Máte nějaké Vánoční tradice?
Chodíme pro betlémské světlo.
8. Které jsou vaše oblíbené Vánoční písně?
Anglické: Mariah Carey- Merry christmas, Jingle Bels
České: Rolničky atd......
9. Jaký je nejlepší Vánoční dárek jste kdy dostal?
Já jsem úplně za všechno ráda takže to nejde říct.
10.Skutečný nebo falešný vánoční stromeček?
My máme skutečný.

Žádné komentáře:

Okomentovat