pondělí 1. prosince 2014

POVÍDÁNÍ S ADUŠ  # 2



Ahoj. Tohle bude poděkování za 612 návštěv blogu. Nedávno jsem vám děkovala za 500 a teď už 600. OMG !!!!!! Mím snem bylo mít 300 návštěv. Ale mně jde hlavně o to že jste tady vy. Kdyby jste tady nebyly tak ani nevím co bych dělala. Když jsi uvědomím že tenhle blog už čte 600 lídí. OMG!!!!
furt tomu nemůžu uvěřit. Koukla jsem se tam a říkala jsem si a jako fakt???? 600. To je pro mně neuvěřitelný číslo a ani bymně nenapadlo tohle číslo. Jako asi si říkáte :  ´´ Má 600 čtenářů a dělá z toho takovou vědu.,, Ale když si to představíte. Soutěž zatím dělat nebudu, ale vlastně tahle edice vánočních článků je taková odměna, a na víc jsem vytvořila noví disayn blogu. Mám váááááám moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc ráda. Vaše Aduš.  

Žádné komentáře:

Okomentovat